Csatlakozott szervezetek

Ügyfélszolgálatunk illetve ügyfélkiszolgálási rendszerünk a közigazgatási szolgáltatásokat igénybevevő ügyfelek mellett a közigazgatás egyes szereplőinek is nyújt telefonos és elektronikus szolgáltatásokat, működésünk más közigazgatási ügyfélszolgálatok működésével harmonizálható, illetve azok működése részben vagy akár egészben integrálhatóak is a rendszerbe.

Egységes szolgáltatási szinten, egységes kommunikációval, egységes folyamatok mellett – egyedi megállapodás alapján – ellátjuk egyes közigazgatási szervek telefonos és elektronikus ügyfélszolgálati feladatait, igény szerinti időszakban vagy éppen munkaidő után átvesszük az ügyfelek megkereséseit, de mód van arra is, hogy csak túlcsorduló hívások, megemelkedett hívásszám esetén fogadjuk más államigazgatási szervek ügyfélszolgálatokhoz érkező hívásokat.

Az adott feladat, ellátandó tevékenység betagozódjon a Contact Center működésébe, míg a szakmai felügyelet az érintett közigazgatási szervnél, szervezetnél marad. Ezzel a feladatot átadó szervezet mentesülhet a telefonos ügyfélszolgálati infrastruktúra fenntartásától, míg az átadott  szolgáltatás meghosszabbított nyitvatartással, egységes színvonalon lesz elérhető egy telefonos ügyfél-kiszolgálási és ügyindítási rendszerben.

Szolgáltatásaink egyike például a kéményseprő-ipari tevékenység.  Időpontfoglalással, megrendeléssel, számlázással, továbbá bejelentésekkel kapcsolatos megkeresésekben tudunk segíteni a hozzánk forduló ügyfeleknek.

A fenti példák és azok kombináció jól alkalmazhatók az elektronikus szolgáltatások bevezetési fázisában, amikor az új szolgáltatás betanulási időszakában az állampolgárok vagy a közigazgatás érintett szereplői - a normál működéshez képest - sokkal több hívást kezdeményeznek és azok fogadása és megválaszolása kulcsfontosságú a szolgáltatás beindítása szempontjából.

A csatlakozott szervezetekkel együttműködve szolgáljuk ki az ügyféligényeket. Szolgáltatásaink egyike például a kéményseprő-ipari tevékenység.  Időpontfoglalással, megrendeléssel, számlázással, továbbá bejelentésekkel kapcsolatos megkeresésekben tudunk segíteni a hozzánk forduló ügyfeleknek.

OKF  - Kéményseprő-ipari tevékenység
OKF - Kéményseprő-ipari tevékenység
Időpontfoglalással, megrendeléssel, számlázással, továbbá bejelentésekkel kapcsolatos megkeresésekben tudunk segíteni a hozzánk forduló ügyfeleknek.
Részletek »
Felsőoktatási tájékoztatás
Minden évben – immáron tizedik éve – a 1818 legfontosabb feladatai közé tartozik a felsőoktatási felvételi eljáráshoz kapcsolódó tájékoztatás.
Részletek »