Csatlakozott szervezetek, partner ügyfélszolgálatok

Contact centerünk más közigazgatási ügyfélszolgálatok működésével is harmonizálható, illetve funkcióik részben vagy akár egészében is integrálhatók a rendszerbe.

Egységes szolgáltatási szinten és egységes kommunikációval és folyamatok mellett – egyedi megállapodás alapján – ellátjuk egyes közigazgatási szervek telefonos és elektronikus ügyfélszolgálati feladatait, igény szerinti időszakban átvesszük az ügyfelek megkereséseit, de mód van arra is, hogy csak túlcsorduló hívások, megemelkedett hívásszám esetén fogadjuk más államigazgatási szervek ügyfélszolgálataihoz érkező hívásokat. Elektronikus szolgáltatások bevezetési fázisában is sok segítséget nyújtunk.

OKF  - Kéményseprő-ipari tevékenység
OKF - Kéményseprő-ipari tevékenység
Ügyfélszolgálatunk időpontfoglalással, megrendeléssel, számlázással, továbbá bejelentésekkel, illetve jogszabályi tájékoztatással kapcsolatos megkeresésekben tud információt nyújtani a hozzánk forduló ügyfeleknek.
Részletek »
Felsőoktatási tájékoztatás
Felsőoktatási tájékoztatás
A felsőoktatási felvételi eljárással kapcsolatban a Kormányzati Ügyfélvonal - az Oktatási Hivatallal együttműködve - általános tájékoztatást nyújt. Elektronikus jelentkezéssel és konkrét felvételivel kapcsolatos kérdések megválaszolásában segítünk.
Részletek »