Egyéb feladatok

Ügyfélszolgálatunk illetve ügyfélkiszolgálási rendszerünk a közigazgatási szolgáltatásokat igénybevevő ügyfelek mellett a közigazgatás egyes szereplőinek is nyújt telefonos és elektronikus szolgáltatásokat, működésünk más közigazgatási ügyfélszolgálatok működésével harmonizálható, illetve azok működése részben vagy akár egészben integrálhatóak is a rendszerbe.

Egységes szolgáltatási szinten, egységes kommunikációval, egységes folyamatok mellett – egyedi megállapodás alapján – ellátjuk egyes közigazgatási szervek telefonos és elektronikus ügyfélszolgálati feladatait, igény szerinti időszakban vagy éppen munkaidő után átvesszük az ügyfelek megkereséseit, de mód van arra is, hogy csak túlcsorduló hívások, megemelkedett hívásszám esetén fogadjuk más államigazgatási szervek ügyfélszolgálatokhoz érkező hívásokat.

Rendszerünk és ügyfél-kiszolgálási módszertanunk lehetővé teszi, hogy az adott feladat, ellátandó tevékenység betagozódjon a Contact Center működésébe, míg a szakmai felügyelet az érintett közigazgatási szervnél marad. Ezzel a feladatot átadó szervezet mentesülhet a telefonos ügyfélszolgálati infrastruktúra fenntartásától, míg az átadott  szolgáltatás egységes színvonalon lesz elérhető az ügyfél-kiszolgálási rendszerben akár 0-24 órában.

A fenti példák és azok kombináció jól alkalmazhatók az elektronikus szolgáltatások bevezetési fázisában, amikor az új szolgáltatás betanulási időszakában az állampolgárok vagy a közigazgatás érintett szereplői - a normál működéshez képest - sokkal több hívást kezdeményeznek és azok fogadása és megválaszolása kulcsfontosságú a szolgáltatás beindítása szempontjából.

Néhány példa a támogatási szolgáltatások közül:

  • felsőoktatási felvételi eljárás támogatása;
  • elektronkus beszámoló;
  • választási informatikai help-desk;
  • MNB értékpapír egyenleg online lekérdezésének támogatása