Erkölcsi bizonyítvány igénylés

1818 Kormányzati Ügyfélvonal IVR menürendszerének 4-es „Telefonos azonosítással intézhető szolgáltatások” menüpontjának 4.2-es „Hatósági erkölcsi bizonyítvány igénylése” almenüjének szolgáltatása, lehetővé teszi, hogy Telefonos Azonosítóval rendelkező állampolgárok már telefonon is igényelhessenek hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A telefonon történő erkölcsi bizonyítvány igénylésének előfeltétele, hogy azonosítani tudja magát a 1818 automata hívásfogadó rendszerében (4-es menü).

Az ehhez szükséges Telefonos Azonosító és jelszó a kormányablakokban és az okmányirodákban személyesen kérhető, vagy elektronikusan - ügyfélkapu azonosítással - tehető meg.

További feltétel, hogy az igénylő a Rendelkezési nyilvántartásban ne tiltsa le a telefonos ügyintézés lehetőségét.

A szolgáltatás a többi telefonon intézhető üggyel összhangban, hétfőtől - szombatig 08:00-20:00 óra között vehető igénybe.

Milyen adatok megadására lesz szükségem?
Telefonos Azonosító és jeszó
Bizonyítvány típusának megadása (általános vagy speciális)
Bizonyítvány kézbesítési helyének megadása
Telefonos azonosítást igényel az eljárás?
igen
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A szolgáltatás ingyenes
Kérdések és válaszok
Az alábbiakban az ügyfelek által összegyűjtött, közérdeklődésre számot tartó kérdések és válaszok találhatóak. Reméljük, ezzel is segítünk Önnek a tájékozódásban!
Kérdezzen Ön is
Amennyiben kérdése vagy hozzászólása van az adott témakörrel kapcsolatban, kérjük, jelezze felénk!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!ű
Kérjen segítséget chaten keresztül!
Ezzel az ügytípussal kapcsolatban chaten is kérhet segítséget munkatársainktól. Chat indításához kérjük, kattintson a gombra!
Chat