Gyakran ismételt kérdések
Ugrás a témakörhöz
Telefonos ügyintézés
Milyen ügyeket tudok Telefonos Azonosítással intézni? Hogyan tudok telefonon időpontot foglalni okmányirodai ügyintézéshez? Tudom-e telefonon töröltetni az internetes okmányirodai rendszerben lefoglalt időpontot? Tudni szeretné, milyen ügyintézési szakaszban van igényelt okmánya? Milyen adatokat kell megadnom az ügyintézéshez? Mit intézhetek telefonon?
Kormányablak információk
Kérelmezhetek-e Európai Egészségbiztosítási Kártyát Kormányablakokban? Hol tudom megtekinteni a Kormányablakok elérhetőségeit? Benyújthatok-e családtámogatási ellátással kapcsolatos kérelmet a Kormányablakokban? Mely Kormányablakokban intézhetem az állandó személyazonosító igazolványom, útlevelem, valamint vezetői engedélyem érvényességi idejének meghosszabbítását? Van-e lehetőségem tulajdoni lap igénylésére a Kormányablakokban?
Elektronikus ügyintézés
Tudni szeretné, hol tart éppen az Ön által igényelt okmány ügye? Van arra lehetőség, hogy megnézzem van-e adótartozásom? Mi a teendő, ha lejárt az Ügyfélkapumhoz tartozó jelszavam? Kapok-e figyelmeztetést az Ügyfélkapu jelszavam lejáratáról?
Egyéb
Tudnak-e tájékoztatást adni arról, hol és hogyan intézzek egy bizonyos ügyet? Egy jogszabály pontos szövegét el tudják küldeni számomra? Telefaxon is küldhetek kérdést a Kormányzati Ügyfélvonalnak? Melyik szervezetnél csörög a 1818-as szám?