Hírek, közlemények
2014. augusztus 2., 14:00 Hírek
Ügyet intéz? Információra van szüksége? A 1818 főbb feladatai közé tartozik, a hivatalok feladat- és hatáskörével, elérhetőségével, ügyfélfogadási rendjével, az ügyek elintézési idejével kapcsolatos tájékoztatás. A gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés érdekében segítséget nyújt a kormányablak és az okmányirodai időpontfoglalásban is. Ezek mellett telefonos szolgáltatást biztosít az elektronikus ügyintézés lépéseiben a regisztrációtól a nyomtatványok kitöltéséig.
2016. szeptember 12., 15:10 Hírek
Az eddig elérhető személyes és elektronikus ügyintézési (Webes Ügysegéd, és OkmányApp) csatornákon kívül már telefonon is lehet igényelni erkölcsi bizonyítványt a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon keresztül<br />
2016. május 9., 8:47 Hírek
Tisztelt Ügyfelünk, a KEKKH-nál azon dolgozunk, hogy Önnek minél egyszerűbb, kényelmesebb és gyorsabb legyen az ügyintézés. Kérjük, támogassa a munkánkat az alábbi kérdőív kérdéseinek megválaszolásával, amelynek kitöltése körülbelül 4-5 percet vesz igénybe.
2016. április 29., 14:05 Hírek
A Rendelkezési Nyilvántartás egy olyan rendszer, amely a személyek e-ügyintézésre vonatkozó rendelkezéseit tartja nyilván. A szolgáltatás célja, hogy mindenki – és később fokozatosan a szervezetek – számára lehetővé tegye rendelkezéseik, meghatalmazásaik megtételét.
2016. március 30., 15:37 Hírek
Új szolgáltatások segítik az e-közigazgatási ügyintézést, annak érdekében, hogy minél kényelmesebben, egyszerűbben, gyorsabban intézhessük hivatali ügyeinket. Ilyen többek közt a Rendelkezési Nyilvántartás, amelyben elektronikusan rögzíthetjük ügyintézéssel kapcsolatos rendelkezéseinket és azokat az arra jogosult hivatalok számára a rendszer megismerhetővé teszi.
2016. január 18., 12:53 Hírek
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. február 1-jétől az ügyfelek kizárólag előre lefoglalt időpontban nyújthatják be hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelmüket.
2016. január 15., 11:39 Hírek
Újabb mérföldkőhöz érkezett a magyar közigazgatás. 2016. január 1-én megjelent az első elektronikus, többfunkciós személyazonosító igazolvány, amelyet az elektronikus személyazonosításon túl elektronikus aláírásra is használhatunk, továbbá a TAJ-kártya és adóazonosító igazolvány funkcióit is ellátja. Az új személyazonosító igazolványba épített magas biztonságú tároló elemnek (chipnek) köszönhetően 2016-tól egy biztonságosabb és korszerűbb okmánnyal intézhetjük ügyeinket.
2015. október 2., 15:03 Hírek
A hatósági eljárásban használatos nyomtatványokat az Általános nyomtatványkitöltő (ÁNYK) programmal lehet kitölteni. A Windows 2000 operációs rendszer nem támogatja az új, 1.8-as verziójú Java futtató környezetet, ezért az ÁNYK támogatási listájáról is kikerül ez a rendszer, ami azt jelenti, hogy ezeken a gépeken 2015. október 1. után megjelenő ÁNYK programok már nem futtathatóak. <br />
2015. október 2., 9:49 Hírek
Elindult a KEKKH új online szolgáltatása a Gépjárműadat-lekérdező szolgáltatás, amellyel minden fontos adatot megtudhatunk kiszemelt autóról, motorról vagy teherautóról. A szolgáltatás a használt gépjárművekkel kapcsolatos kulcsadatok azonnali lekérdezését teszi lehetővé a KEKKH weblapjáról elérhető Webes Ügysegéd felületén.
2015. szeptember 30., 10:53 Hírek
Október elejétől minden egyéni vállalkozással kapcsolatos elektronikus ügyintézés kizárólag a Webes ügysegéden keresztül intézhető
2015. szeptember 29., 16:26 Hírek
Lezárult az „Oktatási és kormánytisztviselői funkciókat támogató kártyarendszer kiépítése” elnevezésű kiemelt projekt, amelynek keretein belül megvalósult a Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK). A fejlesztés során kialakított új rendszer egyetlen kártyához több funkció (diákigazolvány, közlekedési kártya, stb.) hozzárendelését teszi lehetővé. „Ez azt jelenti - mondta Nagy Lajos, a KEKKH elnökhelyettese-, hogy az „egy kártya, egy alkalmazást” felváltja egy új, felhasználóbarát kártyarendszer, amelyben az eddigi különböző elektronikus kártyával igénybe vehető alkalmazások egyetlen kártyára integrálhatóak.” A Nemzeti Egységes Kártyarendszer további előnye, hogy az szolgáltatások köre folyamatosan bővíthető anélkül, hogy új kártyát kellene igényelni.