Hírek, közlemények
2014. augusztus 2., 14:00 Hírek
Ügyet intéz? Információra van szüksége? A 1818 főbb feladatai közé tartozik, a hivatalok feladat- és hatáskörével, elérhetőségével, ügyfélfogadási rendjével, az ügyek elintézési idejével kapcsolatos tájékoztatás. A gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés érdekében segítséget nyújt a kormányablak és az okmányirodai időpontfoglalásban is. Ezek mellett telefonos szolgáltatást biztosít az elektronikus ügyintézés lépéseiben a regisztrációtól a nyomtatványok kitöltéséig.
2017. július 25., 12:17 Hírek
Az újfajta azonosítási mód kialakításával, a (Részleges Kódú) Telefonos Azonosítással már telefonon - a 1818 szám felhívásával - is intézhetővé váltak egyes egyéni vállalkozási ügyek.
2017. július 11., 15:16 Hírek
A felvételizőknek legkésőbb 2017. július 12-ig kell benyújtaniuk a jelentkezéskor még nem csatolt, ám a pontszámításhoz szükséges dokumentumaikat az E-felvételiben. Összegyűjtöttük, hogy mire kell figyelni a dokumentumok beküldésénél.
2017. július 6., 14:33 Hírek
Jövő év elején már elérhető lesz a gazdálkodó szervezetek számára az Ügyfélkapuhoz hasonló Cégkapu szolgáltatás. A Cégkapun keresztül a cégek, alapítványok, gazdálkodó szervezetek online tartják majd a kapcsolatot a hivatalokkal, dokumentumokat küldhetnek, fogadhatnak, így személyes ügyintézés nélkül, kényelmesebben és gyorsabban intézhetik a cégügyeiket.
2017. május 10., 11:38 Hírek
Újra itt a nyár, az idénymunkák ideje. Az EFO mobil alkalmazás segítségével is elvégezheti az egyszerűsített foglalkoztatás bejelentését, akár idénymunka bejelentéséhez is. A beküldéshez ügyfélkapu hozzáférés szükséges. Az alkalmazással bármikor bárhonnan elvégezheti a bejelentését.
2016. szeptember 12., 15:10 Hírek
Az eddig elérhető személyes és elektronikus ügyintézési (Webes Ügysegéd, és OkmányApp) csatornákon kívül már telefonon is lehet igényelni erkölcsi bizonyítványt a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon keresztül
2016. április 29., 14:05 Hírek
A Rendelkezési Nyilvántartás egy olyan rendszer, amely a személyek e-ügyintézésre vonatkozó rendelkezéseit tartja nyilván. A szolgáltatás célja, hogy mindenki – és később fokozatosan a szervezetek – számára lehetővé tegye rendelkezéseik, meghatalmazásaik megtételét.
2016. március 30., 15:37 Hírek
Új szolgáltatások segítik az e-közigazgatási ügyintézést, annak érdekében, hogy minél kényelmesebben, egyszerűbben, gyorsabban intézhessük hivatali ügyeinket. Ilyen többek közt a Rendelkezési Nyilvántartás, amelyben elektronikusan rögzíthetjük ügyintézéssel kapcsolatos rendelkezéseinket és azokat az arra jogosult hivatalok számára a rendszer megismerhetővé teszi.
2016. január 18., 12:53 Hírek
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. február 1-jétől az ügyfelek kizárólag előre lefoglalt időpontban nyújthatják be hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelmüket.
2016. január 15., 11:39 Hírek
Újabb mérföldkőhöz érkezett a magyar közigazgatás. 2016. január 1-én megjelent az első elektronikus, többfunkciós személyazonosító igazolvány, amelyet az elektronikus személyazonosításon túl elektronikus aláírásra is használhatunk, továbbá a TAJ-kártya és adóazonosító igazolvány funkcióit is ellátja. Az új személyazonosító igazolványba épített magas biztonságú tároló elemnek (chipnek) köszönhetően 2016-tól egy biztonságosabb és korszerűbb okmánnyal intézhetjük ügyeinket.
2015. október 2., 15:03 Hírek
A hatósági eljárásban használatos nyomtatványokat az Általános nyomtatványkitöltő (ÁNYK) programmal lehet kitölteni. A Windows 2000 operációs rendszer nem támogatja az új, 1.8-as verziójú Java futtató környezetet, ezért az ÁNYK támogatási listájáról is kikerül ez a rendszer, ami azt jelenti, hogy ezeken a gépeken 2015. október 1. után megjelenő ÁNYK programok már nem futtathatóak. <br />