Hírek, közlemények
2014. augusztus 2., 14:00 Hírek
Ügyet intéz? Információra van szüksége? A 1818 főbb feladatai közé tartozik, a hivatalok feladat- és hatáskörével, elérhetőségével, ügyfélfogadási rendjével, az ügyek elintézési idejével kapcsolatos tájékoztatás. A gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés érdekében segítséget nyújt a kormányablak és az okmányirodai időpontfoglalásban is. Ezek mellett telefonos szolgáltatást biztosít az elektronikus ügyintézés lépéseiben a regisztrációtól a nyomtatványok kitöltéséig.
2014. szeptember 25., 8:32 Közlemények
A Kormányzati Ügyfélvonal hatékony működésének alapfeltétele egy olyan komplex contact center rendszer kiépítése volt, amely megfelelő működést biztosít a közigazgatás országos telefonos ügyfélszolgálatának számára. Megújult az ügyfélszolgálat helyszíne is, a KEK KH Vaskapu utcai telephelyén mintegy 100 operátori munkaállomás jött létre. Európában elsőként a Kormányzati Ügyfélvonal vezette be az AVAYA legújabb contact center alkalmazását, így az hangon kívül már multimédia csatornák (e-mail, web chat, fax, fórum, sms, stb.) integrált kezelésével nyújt minőségi kiszolgálást ügyfeleinek
2014. szeptember 17., 11:16 Közlemények
Megújulása óta több mint 500 ezer hívást válaszolt meg a Kormányzati Ügyfélvonal. A januártól júniusig terjedő időszakban a legtöbb kérdés az ügyfélkapuval kapcsolatban érkezett, de sokan érdeklődtek többek között vezetői engedéllyel, útlevéllel, felsőoktatási felvételivel, erkölcsi bizonyítvánnyal kapcsolatban és további általános közigazgatási kérdésekben is.
  • 1