Telefonos ügyintézés

Telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg egységes, kiterjedt tájékoztatási szolgáltatással rendelkezik, kiemelt stratégia célja a közszolgáltatásokkal kapcsolatos telefonos ügyintézés elterjesztése. A telefonos ügyintézés alapfeltétele a telefonos azonosítás, ehhez szükség van a Telefonos Azonosítás (továbbiakban: Telefonos Azonosítás) és a Rendelkezés Nyilvántartás (továbbiakban: RNY) elnevezésű szolgáltatások igénybevételére.

Az Telefonos Azonosítás regisztrálását legegyszerűbben személyesen a kormányablakokban teheti meg, ugyanitt a kormányablakban a telefonos azonosítás használatához szükséges rendelkezéseit is. Az RNY-ben először alaprendelkezést kell tenni, amelyben engedélyezi (pontosabban ne tiltsa le) a telefonos ügyintézést, másodszor az azonosítási rendelkezés keretében hozzá kell járulni a telefonos azonosító kódok használatához. A fenti két rendelkezés elektronikusan is intézhető - ügyfélkapus azonosítással - az alábbi oldalon keresztül: RNY belépési oldala és RNY weblap

További információ: Telefonos Azonosítás

A telefonos azonosítással már jelenleg elérhető és tervezett ügytípusainkat, továbbá az időpontfoglalási- és státusz információs szolgáltatásainkat az alábbiakban tekintheti át.

Milyen ügyeket intézhetek jelenleg telefonon keresztül?
Már működő szolgáltatás
Előkészítés alatt
Vállalkozások, egyéni vállalkozók
Egyéni vállalkozói tevékenység - Módosítás
Egyéni vállalkozói tevékenység - Szüneteltetés

.